Известие

Collapse
No announcement yet.

тампони на долни носачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • тампони на долни носачи

    закарах я на доктор,и установихме,че са за смяна следните тампони.един ден чаках,втори ден чаках да поръчат тампони,трети ден чакам да ми правят някакви втулки ли какво,защото тампоните били по големи и нямало други

    някакво мнение по въпроса?!
    Аlfa156 1.8TS 2000

  • #2
    Има нещо такова размерите на носачите са различни наи разпространен е размера 19 има 20 има 21,3 така че най добер е да си вземеш цели носачи за да няма проблеми и без това може да те антоварят многов цената на втулки ако слагат и избиването и набиването на новите тампони.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Да, има разлика от стандартните размери, в един сервиз най-категорично ми заявиха, че изпуснат ли тези тампони, отиваш за нов носач.
      sigpic
      Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
      Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
      Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

      Comment


      • #4
        Колега, ако са решили "майсторите" да ти правят преходни втулки за н овите тампони - просто на секундата откажи и си вземи нови носачи. В противен случай пак ще си вземеш нови носачи, само че след един - два месеца. И ще платиш два пъти един и същи труд.
        Освен това има и друг момент. Вероятността втулките да са разбити, а шарнирите да са в перфектно състояние е почти нулева. Бъди сигурен че много скоро след това ще разбиеш шарнири и пак ще сменяш носачи. Така че искреното ми мнение е - не се занимавай с глупости и си смени носачите за си нямаш ядове в последствие.
        Alfa 156 1.8 TS
        FIAT Tipo 2.0 i.e. GT

        Comment


        • #5
          Освен това има и друг момент. Вероятността втулките да са разбити, а шарнирите да са в перфектно състояние е почти нулева. Бъди сигурен че много скоро след това ще разбиеш шарнири и пак ще сменяш носачи. Така че искреното ми мнение е - не се занимавай с глупости и си смени носачите за си нямаш ядове в последствие.
          Много вярно !
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #6
            еми вече ги сложиха... не тропа вече.Еми ще сменям като се наложи.Много късно се усетих да питам

            здраве да е...всичко останало е преходно!
            Аlfa156 1.8TS 2000

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              Има нещо такова размерите на носачите са различни наи разпространен е размера 19 има 20 има 21,3 така че най добер е да си вземеш цели носачи за да няма проблеми и без това може да те антоварят многов цената на втулки ако слагат и избиването и набиването на новите тампони.
              За тези тампони ли става въпрос?
              Attached Files
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

              Comment


              • #8
                За тези без последния. размерите на различните носачи са различни като 19мм или 20мм според зависи а ако носача не е оригинален може размера да е 21,3 така че трябва да се внимава при смяната дали ще станат тампоните. Най добре нов носач за да няма проблеми с размерите
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  За тези без последния. размерите на различните носачи са различни като 19мм или 20мм според зависи а ако носача не е оригинален може размера да е 21,3 така че трябва да се внимава при смяната дали ще станат тампоните. Най добре нов носач за да няма проблеми с размерите
                  А ако човек реши да слага POWERFLEX, как може да се разбере дали носачите са оригинални т. к. наистина за POWERFLEX правят уговорка за оригинално окачване?
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                    А ако човек реши да слага POWERFLEX, как може да се разбере дали носачите са оригинални т. к. наистина за POWERFLEX правят уговорка за оригинално окачване?
                    на всички оригинални части пише месец и година на производство, освен това има и един знак (едно кръгче с някакъв триъгълник или нещо подобно)
                    И е нормално детайлите да се различават най-много с 1 месец. (при гумите е малко повече - три - четири месеца)
                    ако е така значи е оригинален
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
                      А ако човек реши да слага POWERFLEX, как може да се разбере дали носачите са оригинални т. к. наистина за POWERFLEX правят уговорка за оригинално окачване?
                      Еми аз скоро сложих и на долните носачи PowerFlex и хората това дето ти го писах го пишат на указанието бях с два нови носача не оригинални на единия станаха на другия не и сложих оригиналния само че втулките които бяха дали влизаха без натяг на носача така че се наложи да ми правят втулки за оригиналния носач. Иначе хората от PowerFlex си пишат че ако това дето са го дали не става да се свуржеш с тях и те ще ти пратят това което ти трябва ама колко време ще чакаш не знам.
                      Просто е късмет твоите носачи да са такива от най разпространените иначе ще трябва да се правят нови втулки.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        И аз днес сменях втулки на долните носачи. Старите имаха луфт. Втулките + работата 160 лева. И братото от сервиза също ми каза ,ч
                        Alfa Romeo 147 1.6 T.S 120 h.p. 17" Arcasting Shark

                        Comment


                        • #13
                          И аз днес сменях втулките на долните носачи. Старите имаха луфт. Фтулките + работата 160 лева. Братото от сервиза също ми каза , че след време ще се разбият и няма да изкарат много. Колко е това след време ?! Защото два нови сосача с работата излиза 500 лева а за тия пари 3 пати ще си ги сменя. Та някой има ли идея колко време ще карат ?
                          Alfa Romeo 147 1.6 T.S 120 h.p. 17" Arcasting Shark

                          Comment


                          • #14
                            ми незнам,но моите вече се разтракаха и са дори по-зле от преди,дори на най малките дупки ХЛОПА
                            Аlfa156 1.8TS 2000

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                              ми незнам,но моите вече се разтракаха и са дори по-зле от преди,дори на най малките дупки ХЛОПА
                              Малко инфо
                              Когато ти набиват новите втулки е важно да бъдат набити в такова положение че все едно колата е на равно (интересно ако стария е бил скъсан как са разбрали за това положение. Освен ако още преди демонтажа от колата , са се осетили да бележат, къде трябва да бъде).
                              ако не ги набият така те се късат много бързо защото при монтирането на носача към колата , тампоните остават напрегнати.

                              Така че ако е дефектирал същия който са ти сменили ако искаш пробвай да минеш с гаранция (все едно че не са били набити правилно)
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                              Comment

                              Working...
                              X